Миналата седмица „Забраненият град" в Пекин пусна в продажба в онлайн платформата на „Алибаба" Tmall собствена козметична серия, която веднага се превърна в хит, и над 4000 комплекта бяха разпродадени в рамките на 24 часа, предава bulgarian.cri.cn.
Червилата, маските за лице и фон-дьо-тенът, които носят името „Стилът на императрицата", са съвместен продукт с местната фирма за козметика Catkin. Дизайнът на опаковката е вдъхновен от бродерия в резиденцията на една от последните императрици – Цъси, наречена „Птици отдават почит на Феникса".
Козметичната серия стана гореща тема и в социалните мрежи. От края на миналата седмица под рекламата в официалната страница на „Забранения град" в „Уейбо" бяха изписани над 70 000 коментара.