В началото на новия семестър много първокурсници предпочитат да закупят нужните им за университета неща онлайн. Освен традиционните дигитални продукти като смартфони, лаптопи и таблети, младите потребители проявяват интерес и към някои модерни продукти, предаде "Радио Китай".
Продажбите на сегуеи и електронни книги например скочиха две седмици преди началото на учебната година, докато тези на масажьорите за очи и врат се удвоиха, сочат данни на китайската онлайн платформа за пазаруване Tmall.
Младежите в Китай харесват и развлекателните продукти, като видео игри, телевизионни сериали, романи и музика. Те предпочитат и персонализираните пътувания в малки групи, които задоволяват личните им нужди.
Според статистиките, броят на китайците, които пазаруват онлайн, непрекъснато расте. До юни 2019 г. общо 847 милиона жители на Поднебесната са използвали мобилните си телефони за достъп до интернет.