Клиентите на “Енерго-Про” предпочитат използването на електронните канали за получаване на услуги, свързани с тяхното потребление на електроенергия. Една от последните инициативи на компанията е организираната томбола с ваучери за пазаруване на стойност 100 лв. за клиентите, актуализирали данните си за кореспонденция с компанията в периода септември 2019 – февруари 2020 г. Кампанията за актуализация на имейл или телефон отнема минути и е активна на интернет адрес https://update.energo-pro.bg/, достъпен и от банер на началната страница на “Енерго-Про”. През месец октомври предстои първото теглене на печеливши участници в томболата.

През последната една година повече от 2 милиона клиенти на енергийното дружество са потърсили информация на корпоративния сайт www.energo-pro.bg. Посетени са над 34 милиона страници, като най-търсена е била страницата за проверка на сметка, най-вече в периодите на излизане на фактури. Тогава се отчитат и пикове в посещаемостта за ден, като рекорд е отбелязан на 15 януари - 91 650 посетители. Потребителите на възраст между 25 и 34 години формират най-висок дял от влизанията в сайта - 33%, присъстват и клиентите над 55 г. - те са 1 на сто. Най-предпочитаното устройство за влизане на страницата на компанията е мобилният телефон, следван от компютъра и на последно място - таблетът.

Интернет сайтът на “Енерго-Про” дава възможност за безплатна електронна справка за потреблението на битовите клиенти за 3 г. назад чрез въвеждането на клиентски номер и номер на фактура от последните 12 месеца. Друг банер на началната страница предлага достъп до заявление за получаване на електронна фактура чрез изпращането му по имейл със заверен квалифициран електронен подпис или чрез подаване при посещение на център за обслужване на компанията.

За информация относно услугите, които предлагат дружествата от групата “Енерго-Про”, на разположение са контакти за връзка: https://www.energo-pro.bg/bg/Kontakti.