"Вивком" продължава да разширява пакета от услуги, които предлага безплатно на своите клиенти с цел да ги стимулира да спазват препоръките за оставане вкъщи по време на извънредното положение.
Всички клиенти на сателитна телевизия получават достъп до повече от 145 канала. Потребителите на интерактивна телевизия могат да гледат над 230 канала.
От телекома припомнят, че клиентите могат да ползват онлайн услугите чрез мобилното приложение MyVIVACOM, уеб формата за контакт на сайта www.vivacom.bg/bg/residential/kontakti и телефоните 123 за всички абонати на мобилни услуги на VIVACOM и 087 123 за клиенти на всички останали мобилни и фиксирани мрежи.
"Виваком" въвежда и ново работно време на магазините, като тези в моловете се затварят. Всички останали се дезинфекцират регулярно, а персоналът ни в тях е оборудван с необходимите лични предпазни средства. С цел ограничаване на струпването на много хора на едно място е въведен пропускателен режим на клиентите в магазините, който ще бъде следен от служителите.