"Интерпартнерс" е новата рекламна агенция на „ЛУКОЙЛ-България”, избрана от компанията да отговаря за цялостното й рекламно обслужване.
Тя спечели мащабен конкурс, в който се включиха близо двадесет от водещите комуникационни агенции у нас. С помощта на новата агенция "ЛУКОЙЛ" иска да модернизира общуването си с потребителите.
„В качеството си на една от първите вериги бензиностанции от модерен тип стартираме трансформация на своя бизнес модел, на общуването с потребителите и тяхното преживяване в нашите обекти.Затова избрахме нов партньор, с когото креативно да направим новото ни лице достояние на клиентите и обществото“, обяснява Боряна Великова, маркетинг мениджър в „ЛУКОЙЛ-България“.
„Спечелването на един толкова знаков за пазара конкурс е изключително мотивиращо за екипа ни, защото тежест при избора на „ЛУКОЙЛ“ имаха творческите предложения на участниците и срещите с техните екипи. Щастливи сме, че в периода на карантина към портфолиото на групата ни се присъединиха два емблематични бранда – водеща марка бутилирана вода и лидерът на пазара на горива „ЛУКОЙЛ-България“, казва Елисавета Търпанова, изпълнителен директор на „Интерпартнерс“.
Първите кампании на „ЛУКОЙЛ“ започват още през юни с представяне на обновени обекти с модернизиран интериор и стил на обслужване.