Трите правила на компанията покриват 100% очакванията на българските фирми

От близо два месеца от "Гранд Енерджи Дистрибюшън" твърдят, че да си купиш ток от тях е по–лесно, отколкото да си поръчаш пица по телефона и вероятно имат своите основания, защото фирмата е с 10-годишен опит и добро име в сектора. За големите компании или така наречените потребители на „средно напрежение“ "Гранд Енерджи Дистрибюшън" е сигурен и разпознаваем играч на пазара на електрическа енергия. „Ние предлагаме изключително конкурентна цена, което никой не подлага на съмнение, защото традиционно го правим", казва Павлин Павлов - мениджър "Продажби".

Малките фирми, семейният магазин, баничарница, книжарница получават много добра цена от "Гранд Енерджи Дистрибюшън", с която образно казано, плащат 1 сметка годишно по-малко. „Ние не сме държавна компания, но сме българска и вярваме, че малкият бизнес, който е гръбнакът на всяна една икономика, заслужава същото внимание като по–големите търговци и производители. Всъщност малките правят една икономика голяма“, допълва Павлов.

Специалното отношение и конкурентната цена в "Гранд Енерджи Дистрибюшън" вървят ръка за ръка. За хората, които представляват българския бизнес и сключват договори от името на компаниите, е лесно да работят с тях и поради ясните и прости условия, които са описани в кратък и разбираем договор.

Трите златни правила, които изповядват в "Гранд Енерджи Дистрибюшън" са: лесно, сигурно, на конкурентна цена.

„Смятах, че да излезеш на свободния пазар е нещо много сложно“, казва собственикът на малък магазин за подаръци на ул. „Пиротска“. „Още след първия ми разговор с "Гранд Енерджи Дистрибюшън" всички страхове се стопиха. Сега спестявам от сметка си около 20%. Да не се възползваш от предимствата на конкурентния пазар, ми се струва нелогично – все едно да ти предлагат да кажем да си напълниш хладилника на промоция и ти да не го направиш", допълви бизнесменът.

Че трите златни правила на "Гранд Енерджи Дистрибюшън" са движеща сила за тях потвърждават и други техни клиенти от вече едно десетилетие. И ако това не е достатъчно, хората от супермаркет в столичния квартал „Княжево“ слагат финалния щрих: „Избрахме търговец на ток с лично отношение към нас.“
За българските фирми, на които законодателят дава право и до голяма степен задължението да излязат на свободния пазар на електроенергия, е много важно да изберат търговец с опит, да го направят лесно и на конкурентна цена, но сякаш всички тези фактори тежат толкова, колкото и доверието към човекът, с който имат взаимоотношения.

Не отлагайте решението и изберете търговец на ток, призовават от "Гранд Енерджи Дистрибюшън". Решението обаче остава в ръцете на българските работодатели и на един телефон разстояние. А от дружеството допълват - няма нужда да ходите никъде, просто ни се обадете на 0700 500 44 и ние ще се погрижим. Идва зима, а с нея и високите сметки, така че решението за избор на търговец, който да ви спести пари за електроенергия, става все по-важно.