AliExpress, платформа за онлайн търговия в Китай, си е поставила за цел да увеличи пазарния си дял в Полша през следващите години, каза представител на компанията пред местни медии в понеделник, съобщава Радио Китай.
В интервю за полска агенция, Гаро Топ, президент на отдела за Централна и Източна Европа, каза, че полският пазар е дългосрочно обвързан с AliExpress, заради огромния потенциал към растеж. Компанията планира да разшири потребителските си услуги там през 2021 г. Те включват разширяване на асортимента от продукти с време за доставка от три дни, както и разсрочени плащания.
„AliExpress е активен в Централна и Източна Европа от 2017 г., а Полша е ключов пазар в района“, добави Топ. „Оттогава насам сме свидетели на огромен ръст, особено що се отнася до полския пазар за електронна търговия, който е най-бързо растящият и най-иновативният в Европа“, каза още той.
В момента AliExpress е втората най-голяма платформа изцяло за електронна търговия в Полша, с приблизително 5,87 милиона активни потребители през 2020 г., с 4,8 милиона повече спрямо 2019 г. Очаква се електронната търговия в Полша да се увеличи с 27% тази година.