Във вторник платформата на „Алибаба“ (Alibaba Group) за продажби на дребно Tmall Global обяви серия нови услуги, които ще улеснят малки и средни компании от чужбина да отворят онлайн магазини в нея. Компанията ще предоставя персонализирани регистрация, консултации, логистика, експлоатация и езикови услуги на чуждите фирми, благодарение на които процесът по отваряне на онлайн магазин ще трае до 30 дни.
Според Tmall Global, специалисти по трансграничен бизнес ще предлагат индивидуални онлайн насоки на девет езика за търговци от над 20 държави в рамките на три работни дни. Ще бъдат предоставени и пълни международни услуги по веригата за доставки, за да се гарантира безпроблемното достигане на стоките.
Новите оптимизирани процедури и услуги, предоставяни от Tmall Global, ще помогнат на чуждите компании, особено малки и средни, да стимулират трансграничния бизнес и компенсират трудностите, породени от пандемията COVID-19, заяви Маги Лиу, генерален мениджър на Tmall Global, по време на 2021 Tmall Global New Seller Virtual Summit във вторник.
Досега над 29 000 чуждестранни компании от 87 държави са отворили свои магазини в платформата за електронна търговия на Tmall Global, обхващайки над 5800 категории продукти.