Годишните приходи на китайската индустрия за видеоигри са се увеличили до 278,7 милиарда юана (43,2 милиарда долара) през 2020 г., което е с 20,71 процента повече от предходната, според представен неотдавна доклад на Китайския информационен център за интернет, предаде Радио Китай.
Приходите в сегмента на мобилните игри са били 209,7 милиарда юана, което представлява ръст от 32,61 процента и те са формирали 75,24 процента от общите печалби на целия сектор.
Отбелязвайки, че делът на конзолните игри е бил по-малък от 2% през 2020 г., далеч под 28-те процента в приходите на глобалния пазар, в докладът се посочва големия потенциал на този сегмент в страната.
До края на 2020 г. броят на развличащите се с онлайн игри в Китай е достигнал 518 милиона, което представлява 52,4% от всички потребители на интернет.