Една трета от световните продажби на автомобили идват от китайски марки. Според China Passenger Car Association през март продажбите на китайски компании са достигнали 33 процента от 8,15 милиона автомобила, продадени по света. Toyota запазва първото място по пазарен дял с 10,6 процента, следвана от Volkswagen и Hyundai с 9,5 и 7,4 процента. Geely, единствената марка от Китай, която влиза в топ 10, е продала повече от 738 хиляди коли (3,5 процента).
Китайският BYD се доближи до Geely с 3,2% от световния автопазар през март и е 11-о място. Следва го Chery с три процента.
Chery и Geely също държат шест процента дял от европейския пазар, докато у дома дяловете им са съответно три и два процента. Автомобилният гигант BYD със своите евтини електрически автомобили представлява 9 процента от продажбите в Китай, а в Европа делът му все още не е достигнал и един процент.