Bugatti разкри колко харчи клиентът в допълнение към вече огромната базова цена на техните модели. Няма "базово Bugatti" и никой клиент не е купувал такова. В епохата на Veyron се смяташе, че средният клиент на Bugatti притежава 64 коли и няколко яхти.

В интервю за списание Top Gear шефът на Bugatti Мате Римац казва, че клиентската база на Bugatti се състои от хора, които харчат 500 000 евро повече от каталожната цена, за да персонализират колата си. 

"Имаме специални програми, които прилагаме с нашите клиенти. Автомобилите стават все по-индивидуализирани. Всяка кола е наистина нещо специално. В момента сме на около половин милион евро на кола за индивидуализация", признава Мате Римац, наричан Илон Мъск на Балканите.

Световният рекордьор по скорост за кабриолети - Mistral, на практика е още по-скъп. Собственикът е похарчил значително повече пари, за да персонализира автомобила си. Тайнственият купувач също притежава три други рекордьорски модела на Bugatti: Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition и Chiron Super Sport 300+.

Когато Mistral отпразнува премиерата си през август 2022 г., веднага бе разпродаден, въпреки че с 5 милиона евро струваше с милион евро повече от Bugatti Bolide. Най-новият автомобил на Bugatti, новият Tourbillon, струва 3,8 милиона евро, но съдейки по това, нито един няма да бъде продаден на тази цена, а много повече. Но Tourbillon вероятно ще има по-малко специални издания от Chiron, тъй като ще бъдат произведени само 250, което го прави по-ексклузивен от предшествениците му, които с неговите производни бяха произведени в 500 копия. Veyron е произведен в тираж от 450 екземпляра.

Най-скъпото Bugatti, продавано някога, е La Voiture Noire , за което собственикът е платил невероятните 17 милиона евро. През 2020 г. това беше най-скъпата нова кола на всички времена.