Клиентите на гласови мобилни услуги на "Виваком" получават достъп до план VIVAPAY на дигиталния портфейл Pay by VIVACOM без да заплащат месечна такса, съобщиха от телекома. Всички нови потребители трябва само да използват мобилния си номер при регистрацията и автоматично получават достъп до план VIVAPAY без месечна такса.

Потребителите, регистрирали се за Pay by VIVACOM преди 17 март трябва да изберат бутон “Още” в апликацията, да отидат в секция “Моят план” и да изберат бутона за преминаване към план VIVAPAY при месечна такса за ползване нула лева.

Най-новата функционалност на Pay by VIVACOM е възможността за дарение към Министерството на здравеопазването за битката срещу COVID-19, посочват от телекома. Даряването през дигиталния портфейл е без такси в няколко лесни стъпки. Потребителите трябва да изберат бутона „Изпрати“, опцията „Дари“, да натиснат върху „Дарение към МЗ за справяне с COVID-19“ и да въведат желаната сума.

Pay by VIVACOM е дигитален портфейл, който осигурява управление на личните финанси. Използва биометрични данни за по-сигурна защита, а потребителят може да достъпва приложението само след идентификация с пръстов отпечатък, лицево разпознаване или пин код.
Приложението се предлага в 2 абонаментни плана, които нямат такси за зареждане с банков превод, за трансфер на пари и за плащане на ПОС терминал. С абонирането за план VIVAPAY клиентите имат възможност всеки месец да зареждат дигиталния си портфейл с платежна карта без такса до 1000 лв. и да извършват безплатно един междубанков превод в лева или евро.

Информацията за направените плащания се групира по вид - хранителни продукти, стоки за бита, гориво и т.н., чрез което анализирането на разходите става бързо и удобно. Единственото условие за извършването на безконтактни плащания е телефонът, който потребителите използват да поддържа NFC комуникация.
Всички карти за лоялност могат да се добавят и използват чрез телефона. Директно в приложението могат да се преглеждат брошури с месечни отстъпки на търговски вериги.