От този месец „Филип Морис България“ пуска на пазара у нас нов IQOS ILUMA, при който бездимните изделия се нагряват индукционно и устройството няма нужда от почистване. То бе представено от генералния мениджър на компанията Демиан Пинтос и от Томазо Ди Джовани – вицепрезидент „Международни комуникации“ във „Филип Морис Интернешънъл“.
Уникалното в новия продукт е, че това е първата система за нагряване на тютюн с технология за индукционно нагряване – smartcore induction system, при която няма нагряваща пластина в холдъра. Тютюнът се нагрява посредством индукция чрез модул на намотка в холдъра, която създава магнитно поле и пренася енергия към фина метална пластинка, намираща се вътре в консуматива. Благодарение на това тютюнът се нагрява равномерно отвътре и така няма необходимост от почистване след употреба.
Устройствата, които на пазара са три на брой, могат да се персонализират с широка гама от аксесоари.
Този ангажимент непрекъснато да въвеждаме иновации играе важна роля в мисията ни за бъдеще без дим в България. Излизането на пазара на IQOS ILUMA представлява още една възможност за пълнолетните пушачи в страната да оставят цигарите в миналото и е важен скок напред в нашите усилия да намалим вредата от тютюна, каза при представянето Демиан Пинтос.
Във „Филип Морис Интернешънъл“ нашата цел е ясна – да предложим на пълнолетните пушачи свят, в който те успешно да заменят цигарите с научнообосновани бездимни алтернативи колкото е възможно по-бързо. С над 320 хиляди пълнолетни потребители на IQOS в България, вярваме, че IQOS ILUMA ще допринесе броят им да нарасне, сподели Томазо Ди Джовани.
Подобно на предишните устройства и IQOS ILUMA отделя средно 95% по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарите, каза Димитър Костов, ръководител „Маркетинг и потребителско преживяване” във „Филип Морис България“. С тази технология тютюнът в консуматива е изцяло запечатан, няма следи от употребата му и така не се налага почистване на устройството. Тази технология извежда нагряването на тютюна на следващо ниво. С тази и останалите характеристики на продукта целим да предложим решения на голяма част от проблемите, които досега част от пълнолетните потребители на IQOS споделяха, допълни той.
В момента „Филип Морис Интернешънъл“ присъства с бездимните си алтернативи на 80 пазара по цял свят, а компанията си е поставила за цел до 2025 г. потребителите на IQOS да достигнат 40 млн. В световен мащаб пълнолетните пушачи, които ползват системата за нагряване на тютюн на компанията, вече са над 27 млн. души, като над 19 млн. от тях са преминали изцяло на IQOS, а останалите са на различни етапи в процеса на преминаване. От 2008 г. насам компанията е инвестирала над 10,5 млрд. долара в научното разработване и реализацията на иновативни бездимни алтернативи за пълнолетните пушачи, с цел да спре изцяло продажбата на цигари в глобален мащаб.