Автомобилните гуми и тяхното търкаляне по пътя създават много шум. Honda има гениално решение на проблема с помощта на скрити резонатори, които работят за премахване на шума, произвеждан от гумите. Те приличат на шумопотискащи слушалки.
Инженерите на японската компания успяха да изчислят честотата на звука на гумата и да създадат пасивни резонатори. Те ги поставиха върху вътрешната повърхност на колелото и по този начин успяха да намалят шума. Шумът, генериран вътре в гумата, се нарича тръбен резонанс и се предава през окачването в купето. Honda използва концепцията за резонанса на Хелмхолц, явлението, което създава звук, когато човек духне през горната част на празна бутилка, за да създаде резонатор, който се увива около колелото и генерира честота за потискане на резонанса на гумата, когато въздухът се движи вътре в гумата.
Резонаторите са изработени от лека смола. Още през 2010 г. Honda представи първия практичен резонатор за намаляване на шума, а сега разработи резонатор от второ поколение, който е половината от теглото на предишното.