Основната цел на китайските производители в Европа е да заобиколят новите митнически бариери. Най-добрият начин е да отворят една или няколко фабрики на Стария континент. Или да намерят партньорство, както направи Leapmotor със Stellantis, която предостави производствена площадка на китайците в Полша. Същото може да се случи с Geely благодарение на Renault.
Geely е голяма китайска автомобилна група, тъй като обединява марки като Volvo , Polestar, Lynk&Co, Zeekr, Lotus и Smart. Renault и китайската компания вече са свързани в дъщерното си дружество за разработване и производство на термични и хибридни двигатели - Horse.
Тази асоциация би била от полза и за Renault , който се стреми да расте извън европейския пазар. Френската компания може да разчита на опита на Geely, за да засили присъствието си в Китай и Азия. Освен това е сигурно, че Geely ще може да ползва идеално разработената европейска дистрибуторска мрежа на Renault.