Ford патентова система за гласова обратна връзка за шофьорите. Компанията е кандидатствала за система, която ще слуша отзивите на потребителите и ще ги предава на производителя, като разпознава езика и го сортира по категории. Ford възнамерява това да помогне както на клиентите, така и на самата компания, да намали проблемиге с контрола на качеството.
Процесът на подаване на гласова жалба започва със стартиране на запис в менюто на мултимедийната система. Така Ford няма да подслушва разговори, които се водят от на собствениците на автомобилите и пътниците.
Записите ще бъдат записани както като гласови съобщения, така и като текст, след което ще бъдат изпратени в "облака" и обработени от специални алгоритми. Те ще анализират същността на казаното и ще класифицират записа, като му присвоят определена категория за по-лесно търсене.
Системата също така ще може да предложи планиране на посещение в сервизния център или контакт с дилъра.