Honda залага на автоматизацията и изкуствения интелект, за да трансформира производствения си процес на електромобили в Китай, намалявайки нуждата си от персонал със сериозните 30%. Въпреки че роботите все още не са заменили напълно хората, технологията, която Honda пуска на пазара (подобни цели имат и компании като Tesla, Mercedes-Benz , BMW и Dongfeng) предполага бъдеще, в което работниците ще остъпят място на машините.
Японският автомобилен производител наскоро започна производството на изцяло електрическия Ye P7 с местния съвместен партньор Guangzhou Automobile Group. Фабриката в Гуанджоу използва автоматизирани управлявани превозни средства, или AGV, за преместване на важни автомобилни компоненти из цялата фабрика, включително тежки батерии. Досега хора транспортираха части в цялата фабрика.
Пред изданието Nikkei Asia, от Honda разкриха, че също така използват AI за фина настройка на процеса на заваряване на кросоувъра Ye P7 за "намаляване на фиксираните разходи възможно най-много". Компанията вижда "електрификацията като възможност за основен ремонт на начина, по който произвеждаме автомобили".