Мария Милушева - творчески директор на агенция “Ноубъл графикс”, е сред 15-те жени - бъдещи лидери в индустрията, избрани да участват в тазгодишното издание на програмата See It Be It. Това е една от сесиите по време на рекламния фестивал Cannes Lions, където избраните жени се срещат с ментори и доказани професионалисти в рекламата. Освен че слушат лекции, успяват да си създадат и мрежа от контакти.
Инициативата е създадена през 2014 г. заради огромния дисбаланс в съотношението между жени и мъже в рекламата.
15-те жени тази година са избрани сред 650 участнички от цял свят. Това е и поредно признание за “Ноубъл” в Кан. Преди 3 години Желез Атанасов от агенцията спечели злато на Young Lions. Реклама на “Ноубъл” за дрехите за йога “Омнитом” също беше номинирана на фестивала в Кан.