Електрическият Tesla Model S претърпя първата си модернизация, откакто се появи на пазара през 2012 г. Американският автомобил е с напълно преработен интериор и нова версия с 1034 конски сили с приставката Plaid. С тази топ мидификация седанът ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2,1 секунди и може да мине с едно зареждане на батериите до 840 километра. От Tesla твърдят, че това е "най-бързо ускоряващият се масово произвеждан автомобил някога".

Базовият Model S Long Range е със система с два електрически мотора и задвижване на четирите колела, мощността се увеличива от 564 на 679 конски сили, а ускорението от място до 60 мили в час (97 км/ч) е намалено от 3,7 на 3,1 секунди. С едно зареждане този Model S изминава 663 километра вместо предишните 647 (капацитетът на батерията не се е променил едновременно и е 100 киловатчаса). Цените на Model S Long Range започват от 80 000 долара.

Версията Performance е заменена от тримоторния Model S Plaid с върхова мощност от 1034 конски сили. За да ускори до 97 км/ч върховата модификация се нуждае от само 1,99 секунди срещу 2,3 сек за Performance, а от 0 до 100 км/ч за около 2,1 секунди. Максималната скорост е ограничена на около 322 км/ч, а пробегът е 628 км. Model S Plaid се оценява на 120 хиляди долара.

До края на годината на пазара ще се появи още една топ версия - Tesla Model S Plaid +, с нова батерия, чийто обхват ще се увеличи до 840 километра. Tesla вече приема поръчки за този Model S Plaid +, който струва 140 000 долара.

Едновременно с Model S бе актуализиран кросоувърът Model X. Моделът X Long Range с мощност 679 конски сили може да издържи 579 километра без презареждане и струва 90 хиляди долара, а тримоторният Model X Plaid (1034 конски сили) с резерв от пробег 547 километра и ускорение до 97 км/ч за 2,5 секунди струва 120 хиляди долара.