„Кауфланд“ ще вложи 50 млн. лв. в реконструкцията на Централни хали, превръщайки ги в обект на търговската верига, но те ще продължат да носят това име и сградата няма да бъде брандирана. Това съобщиха от веригата по време на онлайн пресконференция днес.
Все още няма технически проект за реконструкцията, но е направено пълно техническо обследване и са установени пукнатини по фасадата, корозия на носещи части и ред други неща, които изискват пълен ремонт. Той ще бъде съобразен със статута на сградата като паметник на културата и когато бъдат довършени преговорите със собственика на сградата – израелското дружество „Аштром“, ще се изготви подробен технически проект, който ще се съгласува с институциите, казаха от веригата.
Засега е предмет на конфиденциалност какъв характер има договорът и за колко време ще се подпише. От „Кауфланд“ обаче подчертаха, че нямат намерение да стават собственици на сградата. Тя няма да бъде брандирана, т.е. се изключва възможността върху фасадата да има големи надписи с търговската марка. Същевременно вътре ще се продават обичайните стоки, които се продават в „Кауфланд“, не е предвидено този търговски обект да е по-различен и да се продават луксозни или гурме стоки.
Очаквайте подробности