Бизнесменът опровергава публикация в "Капитал" за участие в проект във Варненското езеро
"Днес с недоумение прочетох в "сериозното" издание на олигарха Прокопиев как с брат ми стоим зад някакви строителни фирми, дълбачки и далавери за милиони ("далавера" е бизнес или сделка, в които Прокопиев не участва!)". Това написа бизнесменът Кирил Домусчиев във фейсбук. И продължи:
"Това са поредните лъжи и внушения, които този олигархичен кръг хвърля срещу нас. Чрез своите медии, НПО и политически креатури (самият Борисов потвърди, че през годините Прокопиев винаги е имал свои министри и назначения) този кръг постоянно тормози нормалния бизнес в страната.
Всеки, който ни познава, знае, че нашата група е индустриална и не се занимава със строителство, пътища, дълбачки ...
Ние ежегодно инвестираме стотици милиони в заводи и техните разширения. Експортът е нашия приоритет!
Четейки списваното от Прокопиев издание излиза, че всяка от стотиците малки и големи строителни фирми работещи по нашите нови заводи, стадион, спортни бази и по пристанището в Бургас, е свързана с нас и ние сме отговорни за всякакви техни публични обекти и договори?!?
Съшито с бели конци, но казано няколко пъти и повторено от всички придворни на Прокопиев медии, става истина...
Много пъти съм премълчавал, четейки клеветите по наш адрес, но това време свърши. Хората трябва да знаят истината. Ние не участваме в обществени поръчки за строителство, нямаме строителни фирми и удълбаването на канала във Варна ще повлияе негативно на Пристанище Бургас, защото част от големите кораби ще отидат в частните и държавни терминали във Варна.
От години молим ДППИ (те събират тонажните такси и поддръжката е техен ангажимент) да бъде удълбочена и изчистена и акваторията на пристанището в Бургас, но без успех. Това Прокопиев не го отчита и не го казва! Защо? За да може клеветата и лъжата да станат истина!
Приятели,
това няма да е последната клевета! И това не бива да ви учудва. Много нечистоплътни хора ще продължат да си правят рейтинг на наш гръб и на постигнатото от нас в бизнеса.
P.S. И все пак да завърша с нещо хубаво и истинско! Днес получихме от корабостроителницата първия от ново поръчаните 8 лейкъра (общо новата инвестиция е за над 200 милиона долара). Бълкерът "Ком" е 32150 тона и е супер модерен и екологичен.
Успешно плаване на нашите моряци!"