Потребителят има право на рекламация и за стока, купена по време на обявени намаления, съобщи шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по повод предстоящите разпродажби в края на ноември. . 

Задължително е търговците да уважат претенциите на потребителите, освен в някои ограничителни случаи, които са изброени в закона или поради естеството на стоките, посочва Маоргаритов пред радио "Фокус". „Когато се предлага на нералистична цена относително луксозна и по принцип скъпа стока, нещо най-вероятно не е наред. И ние или ще получим различно от това, което сме поръчали, или изобщо нищо няма да получим", посочи шефът на комисията.

Той съвества хората да внимават дали има реално съществуващ търговец и  да не се прибързва с покупката на нещо, което е съмнително евтино за познатото му качество. "В рамките на тези кампании хората могат да претърпят някои разходи, които в последствие да се окаже, че няма как да си възстановят. Затова освен да бъдат разумни и внимателно да проучват откъде пазаруват, да знаят, че когато възникне някакъв проблем, независимо от конкретната ситуация, да се обръщат към КЗП", призова Маргаритов.