Въпреки че офлайн мероприятията бяха прекратени заради новите случаи на COVID-19, влиятелният Китайски панаир за внос и износ в Гуанджоу приключи своето 131-во издание в неделя с много нови рекорди, съобщи Радио Китай.
Десетдневното събитие, известно още като Кантонски панаир, привлече рекорден брой местни и чуждестранни изложители - над 25 000, които показаха повече от 2,9 милиона стоки онлайн. Над 30 процента от продуктите направиха своя дебют, докато повече от 480 000 други бяха от зеления и нисковъглероден сектори.
Сред местните изложители в това издание на Кантонския панаир, 18 400 предприятия са участвали в износа през първото тримесечие на годината, с обща стойност на износа от над 440 милиарда юана (около 67,7 милиарда щатски долара), което е с 6,8% ръст на годишна база, според последните статистически данни от митниците в Гуанджоу.
Успешното провеждане на петото онлайн издание на Кантонския панаир демонстрира непоколебимата решимост на Китай да стабилизира глобалната индустриална верига и веригата на доставки, възползвайки се изцяло от дигиталната икономика на фона на продължителната пандемия от COVID-19.