Николай Сердаров е новият арт директор на комуникационна агенция d:istinkt. В тази роля той ще управлява екипите, свързани със създаването на творческите предложения и концепции за клиентите на компанията.
Сердаров започва работа в d:istinkt през 2020 г. като старши графичен дизайнер. Кариерата му стартира преди осем години в комуникационната група All Channels, като е работил и в агенция A Team. Креативните идеи и специфичните му умения в дигиталните илюстрации, motion design, UX/UI и packaging design, както и интересът му към японската култура и манга стила допринасят за отличителния му почерк и разпознаваем стил.
Той стои зад кампанията “Дигитални скаути: Знаеш, преди да скролваш” на Yettel, която спечели най-много отличия на тазгодишните награди на Българската асоциация на пиар агенциите BAPRA Bright Awards и значително допринесе към общата оценка на журито, което определи d:istinkt за „Агенция на годината“ на 2022 г.