Китай е най-големият в света пазар на превозни средства с нова енергия и това не може да бъде пренебрегнато от международните производители на автомобили, пише радио Китай.
Базиран в Хъфей, столицата на източната китайска провинция Анхуей, „Фолксваген Анхуей“ е първото съвместно предприятие на Volkswagen Group в Китай, което се фокусира върху изследването, развитието и производството на автомобили с нова енергия. Покривайки площ от около 500 000 квадратни метра, заводът в Анхуей беше построен само за около година, а първата кола се очаква скоро да слезе от производствената линия.
„Масовото производство на електрически превозни средства е планирано за 2023г.“, каза Ервин Габарди, главен изпълнителен директор на „Фолксваген Анхуей“. „Продължаваме да развиваме нашия екип за научноизследователска и развойна дейност, да коригираме нашата стратегия за пазара с цел да намерим най-подходящите продукти специализирани за китайските клиенти, които да отговарят на потребителските предпочитания на китайския пазар. Нашите местни изследвания се фокусират главно върху разработката и тестването на хардуер и софтуер за електрическите коли, както и върху разработката на специфични за Китай модули и платформи."
Volkswagen Group също така инвестира в производител на акумулаторни клетки и създаде компания за дигитални продажби и услуги в Хъфей, за да насърчи висококачественото развитие на цялостната индустрия в провинцията.
Вдъхновен от системата за професионално образование на Германия, професионалният колеж „Дадзон“ (което е китайското име на „Фолксваген“), изграден съвместно от Volkswagen Group China, „Фолксваген Анхуей“ и Университетът на Хъфей стартира с цел да култивира повече квалифицирани таланти, подходящи за нуждите на предприятията.
"Китайските и германските компании споделят обща визия в много аспекти. „Фолксваген Анхуей“ е очевиден пример за подобно конструктивно партньорство", каза Габарди. „Ние ще споделим стремежа си да разработваме висококачествени и усъвършенствани автомобилни продукти с нова енергия с китайските ни партньори и ще комбинираме взаимно силните си технологии, за да постигнем нашата стратегия „В Китай, за Китай“.