Новата 100% рециклируема PET бутилка от 300 мл. на любимите Coca?Cola Original Taste и Fanta с кампанията „Освежи се с 300“,  донесоха на компанията в България бронзов приз на престижния конкурс

Кока-Кола България за поредна година успя да пребори конкуренцията и си извоюва почетно отличие на петнадесетото издание на престижния конкурс за ефективност на маркетинговите комуникации Effie Awards България 2022. Новата 100% рециклируема PET бутилка от 300 мл. на Coca?Cola OriginalTasteи Fanta с кампанията „Освежи се с 300“, по случай лансирането им е това, което донесе на компанията бронзов приз, в категория „Стоки“, на тазгодишните награди.

Кампанията „Освежи се с 300“ стартира през лятото на 2022 година и успешно изпълни своята мисия, а именно да позиционира сред тийнейджъри и младежи новата PET бутилка от 300 мл., която не само отговаря на дневните им ценови възможности, но и им предоставя желаното количество за моментна консумация, от любимата напитка, в най-предпочитаната опаковка – бутилката. Благодарение на серия от активности, посланието „Освежи се с 300“ влезе по естествен начин във всекидневния език и градския жаргон, с което компанията успя да постигне тъждество между емоция и характеристика на продукта. Кулминация на кампанията бе завръщането на емблематичното турне „Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour“, което тази година бе обвързано изцяло с лансирането на новата 100% рециклируема бутилка от 300 мл., която сподели всеки вълнуващ летен миг със запалените меломани.

С кампанията „Освежи се с 300“ Кока-Кола България не само успя да привлече нови потребители, но и да увеличи честотата на покупка на настоящите такива, като реализира 35% нови привлечени потребители.

„От името на целия екип на системата на Кока-Кола в България бих искала да благодаря за тази награда. Тя е поредното доказателство, че вървим в правилната посока, отговаряйки изцяло на нуждите на нашите потребители и промените в начина им на живот. В последните години състоянието на пазара (инфлация, покачване на суровините, недостиг на алуминий и др.), наложи увеличение на цените на редица продукти, което води до загуба на потребители и намаляване на честотата на покупки, особено при тийнейджъри и млади хора 16-29г. Създадохме опаковка, която е с цена от 0,99 ст. и с размер, който дава точното количество от любимата напитка“, сподели по време на церемонията Светлана Димитрова, Маркетинг Мениджър в Кока-Кола за България.

Наградите Effie са международно утвърден стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодатели по цял свят, вече повече от 50 години. Престижните отличия се връчват в 51 страни на 6 континента, като с всяка изминала година се утвърждават все повече като глобален символ на успеха, радвайки се на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провежда от 2007 година насам.