На салона в Мюнхен Continental обяви партньорство с Google Cloud. Заедно двете компании искат да въведат в колата интелигентен гласов контрол, базиран на изкуствен интелект (AI).

Така Continental става един от първите доставчици, които интегрират облачните услуги на Google директно в компютрите на автомобила. Интеграцията включва, наред с други неща, интелигентен гласов контрол, така че водачите да могат да влязат в естествен диалог с автомобила в бъдеще.

Задвижваната от AI система на Google Cloud позволява на шофьорите действително да говорят с колата си. Те могат да питат за хотели или туристически атракции по своя маршрут и не само това. Шофьорът може да иска да научи повече за конкретна историческа сграда наблизо. В този случай системата компилира подробна информация в реално време и я възпроизвежда на водача като аудиогид в музей. Шофьорът може също така да задава допълнителни въпроси, без да повтаря целия контекст, разговорният генериращ AI на Google Cloud интерпретира контекста правилно.

Continental гарантира, че системата има достъп до специфична информация за автомобила, като например ръководството за експлоатация. Това означава, че дори може да каже на водача къде е USB портът или какво е необходимото налягане в гумите. Генеративният изкуствен интелект на Google Cloud позволява на системата постоянно да се учи,

Софтуерът ще бъде готов за серийно производство само след 18 месеца.