Новият хипермаркет на Kaufland в „Люлин“ 3 ще предлага хиляди стоки на изгодни цени

Kaufland България откри своя 14-и хипермаркет в София и разкрива 70 нови работни места с инвестиция от над 37 млн. лв. в "Люлин 3" (на бул. "Царица Йоанна" 97). Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи. С откриването на новия магазин

инвестициите

на компанията в

столицата надхвърлят

370 млн. лв.,

а обектите на веригата у нас стават 64 в 35 града.

"И 14-ият ни магазин в София е с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти", подчертава Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

Мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, пазарувайки в новия магазин. "Не се поколебах да стана партньор на Kaufland България в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти. Кампанията за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който, независимо къде е живял и играл, дълбоко вярва в силата на българското", допълни той.

При откриването на магазина Христо Стоичков лично постави автографа си върху „Капсула на славата“.
При откриването на магазина Христо Стоичков лично постави автографа си върху „Капсула на славата“.

За клиентите на новия хипермаркет легендарният фут­болист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена "Капсула на славата" във вътрешността на магазина. Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г., и оригинално копие на трофея "Златна топка", получен от него на 19 декември 1994 г.

Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 хил. кв. м, от които над 2500 кв. м са търговска площ. Това е вторият обект на лидера в ритейла в жк "Люлин", който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа. Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.

Новият хипермаркет Kaufland в "Люлин 3" е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи. Той е първият филиал на Kaufland България, снабден с последно поколение охлаждащо-отоплителна инсталация с термопомпен агрегат с безвреден за околната среда хладилен агент. Отпадната топлина от хладилниците се използва за отоплението на магазина.

Министърът на икономиката Богдан Богданов (в средата) посети новия магазин ден преди официалното му откриване. Той приветства стремежа на компанията да разширява инвестициите в подкрепа на българските производители и да предлага още повече български продукти.
Министърът на икономиката Богдан Богданов (в средата) посети новия магазин ден преди официалното му откриване. Той приветства стремежа на компанията да разширява инвестициите в подкрепа на българските производители и да предлага още повече български продукти.

Разнообразен асортимент с над 21 000 артикула

Хипермаркетът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент.

Отличителната за Kaufland витрина с обслужване дава богат избор - повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите в собствената пекарна на компанията в магазина.

Подкрепа за българските производители

Kaufland подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в "Люлин 3". В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици. В този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители.

Част от тези продукти са налични в специалната зона "Фермерски пазар", където компанията представя продукти от семейни ферми и малки производители, подкрепяйки тяхната работа и местните общности.

Разнообразие от собствени марки

В постоянния асортимент на магазина в "Люлин 3" има над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland, между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, TalentusиBevola. Сред тях са и над 110 продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка "Брей!".

Допълнителни услуги за удобство на клиентите

Новият хипермаркет изцяло въплъщава One Stop Shopping концепцията на ритейлъра, която е насочена към разширяване на броя на стоките и услугите, предлагани на едно място и на един паркинг. В допълнение към основната търговска площ във вътрешността на магазина врати отварят най-големият обект на Pizza Lab в София, първата физическа аптека Benu в България и 60-ият съвместен обект с оператора за парични преводи и плащания Easy Pay.

Фотоволтаична инсталация и нова зарядна станция за автомобили

На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с 15-20%.

В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност магазинът е оборудван и с бързозарядна станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция в собствената мрежа от зарядни станции на Kaufland България.

„Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Поздравявам ви и че полагате усилия за околната среда. Този магазин също е направен природосъобразно и ефективно“, коментира Ирене Планк, посланик на Германия в София, в присъствието на Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.