Новият хипермаркет на Kaufland в „Люлин“ 3 ще предлага хиляди стоки на изгодни цени
Kaufland България откри своя 14-и хипермаркет в София и разкрива 70 нови работни места с инвестиция от над 37 млн. лв. в "Люлин 3" (на бул. "Царица Йоанна" 97). Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи. С откриването на новия магазин
инвестициите
на компанията в
столицата надхвърлят
370 млн. лв.,
а обектите на веригата у нас стават 64 в 35 града.
"И 14-ият ни магазин в София е с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти", подчертава Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.
Мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, пазарувайки в новия магазин. "Не се поколебах да стана партньор на Kaufland България в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти. Кампанията за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който, независимо къде е живял и играл, дълбоко вярва в силата на българското", допълни той.
За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена "Капсула на славата" във вътрешността на магазина. Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г., и оригинално копие на трофея "Златна топка", получен от него на 19 декември 1994 г.
Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 хил. кв. м, от които над 2500 кв. м са търговска площ. Това е вторият обект на лидера в ритейла в жк "Люлин", който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа. Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.
Новият хипермаркет Kaufland в "Люлин 3" е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи. Той е първият филиал на Kaufland България, снабден с последно поколение охлаждащо-отоплителна инсталация с термопомпен агрегат с безвреден за околната среда хладилен агент. Отпадната топлина от хладилниците се използва за отоплението на магазина.
Разнообразен асортимент с над 21 000 артикула
Хипермаркетът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент.
Отличителната за Kaufland витрина с обслужване дава богат избор - повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите в собствената пекарна на компанията в магазина.
Подкрепа за българските производители
Kaufland подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в "Люлин 3". В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици. В този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители.
Част от тези продукти са налични в специалната зона "Фермерски пазар", където компанията представя продукти от семейни ферми и малки производители, подкрепяйки тяхната работа и местните общности.
Разнообразие от собствени марки
В постоянния асортимент на магазина в "Люлин 3" има над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland, между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, TalentusиBevola. Сред тях са и над 110 продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка "Брей!".
Допълнителни услуги за удобство на клиентите
Новият хипермаркет изцяло въплъщава One Stop Shopping концепцията на ритейлъра, която е насочена към разширяване на броя на стоките и услугите, предлагани на едно място и на един паркинг. В допълнение към основната търговска площ във вътрешността на магазина врати отварят най-големият обект на Pizza Lab в София, първата физическа аптека Benu в България и 60-ият съвместен обект с оператора за парични преводи и плащания Easy Pay.
Фотоволтаична инсталация и нова зарядна станция за автомобили
На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с 15-20%.
В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност магазинът е оборудван и с бързозарядна станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция в собствената мрежа от зарядни станции на Kaufland България.
„Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Поздравявам ви и че полагате усилия за околната среда. Този магазин също е направен природосъобразно и ефективно“, коментира Ирене Планк, посланик на Германия в София, в присъствието на Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.