Второто поколение кросоувър Porsche Macan направи своя дебют. Това е първият модел на платформата PPE (Premium Platform Electric), разработена от Audi и Porsche, и вместо бензинови двигатели има електрическа система с два мотора, които в зависимост от версията развиват 408 или 639 конски сили (650 или 1130 Nm). От 0 до 100 км/ч Macan 4 ускорява за 5,2 секунди, версията Turbo - за 3,3 сек. Максималната скорост е 220 и 260 км/ч. Сегашният бензинов най-мощен Macan GTS е с 440 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди.

За първи път Macan предлага като допълнително оборудване система за завиване на задните колела с максимален ъгъл на завъртане на колелата от 5 градуса. В зависимост от скоростта, респективно посоката на колелата, това позволява постигане на диаметър на завиване от 11,1 метра в градски условия.
Macan 4 и Macan Turbo са оборудвани със системи за задвижване на всички колела. Силовата електроника управлява двата електрически мотора в реално време, при което електронната система за задвижване на всички колела Porsche Traction Management (ePTM) функционира 5 пъти по-бързо от конвенционалната система за двойно предаване, реагирайки на приплъзване на гумите в рамките на 10 милисекунди. Освен това разпределението на въртящия момент към четирите колела може да се настройва на базата на избраната програма за шофиране.

Системата за разпределение на въртящия момент към колелата на задния мост Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) включва електронно контролирано блокиране на диференциала на задния мост, като допринася за подобряване на сцеплението, стабилността при шофиране и страничната динамика на Macan Turbo.
Моделите на Macan с въздушно окачване – стандартно оборудване при Turbo версията, са оборудвани със система за електронно адаптивно управление на окачването Porsche Active Suspension Management (PASM). Като опция системата може да се комбинира и с окачване със стоманени пружини. Системата за активно управление на окачването (PASM) вече разполага с амортисьори с двуклапанна технология. Благодарение на настройката на амортисьорите с по-широк диапазон на поглъщане на колебанията и по-кратко време за реакция, се подобряват едновременно комфортът и динамичните качества на автомобила, с което се създава по-голям спектър от възможности в поведението на окачването. Всичко това прави разликите между различните програми за шофиране още по-осезаеми.

Macan е оборудван с последно поколение дисплей и операционна система с до три екрана, включваща свободно стоящ 12,6-инчов извит дисплей за контролните прибори и инструменти, и 10,9-инчов централен дисплей. За първи път пътникът до шофьора може да разполага с информация, да управлява настройките на инфоразвлекателната система и да гледа видео докато автомобилът е в движение. Това става с помощта на опционален 10,9-инчов дисплей.

Също за първи път системата Porsche Driver Experience включва head-up дисплей с добавена реалност. Виртуалните елементи, като навигационните насоки са хармонично визуално интегрирани в полето на видимост на водача на реалната обстановка и обекти. Изображението се появява на симулирано за водача разстояние от 10 метра и съответства на дисплей с размер от 87-инча.

Новото поколение инфоразвлекателна система е базирано на операционна система Android Automotive OS. Системата Porsche Communication Management (PCM) е стандартно оборудване и формира едно ново ниво на компютърната обработка на данни и подпомагане на водача.