Недопустимо е човек да има два действащи ЕГН. Има начин да си промениш ЕГН заради грешка, но първият става недействащ
На 20 февруари откриваме тунел "Железница" и го пускаме в действие, каза регионалният министър Андрей Цеков в "Денят започва с Георги Любенов" по БНТ.
Според него това е дългоочаквана част от магистрала "Струма".
Съоръжението е уникално, тунелът е строен по модерни способи и елементи. В обхвата му има активирани свлачища, които бяха укрепени. Работата по тях завърши през януари и другата седмица го пускаме в действие.
Тунелът е строен по австрийски модел, скалната маса над тунела се интегрира като конструкция над тунела. По нов метод е и виадуктът преди тунела. Изобщо това съоръжение е много интересно от инженерна гледна точка.
"Безопасен е, той е най-дългият строен у нас - има модерна евакуационна система, като и въздушна, има сигнали за евентуална опасност. Изградена е и хеликоптерна площадка в близост до тунела.
С него България ще има пълноценен коридор до Гърция", заяви министър Цеков.
До края на годината ще е готова магистрала "Европа", по пътя Ботевград - Видин предстои откриване на 13 км отсечка. Напролет започва пътят Русе - Бяла.
Необходим е закон, с които да бъдат узаконени построени участъци от различни пътища, строени без необходимата документация, обясни министърът. Ако един строеж не отговаря на нормите, да се ремонтира или санира и да се пусне. Започва проектиране на пътя Велико Търново - Маказа, както и липсващата част от "Струма" до Видин. Има много работа.
За санирането бе удължен срокът за кандидатстване до клая на февруари.
Недопустимо е човек да има два действащи ЕГН. Има начин да си промениш ЕГН заради грешка, но първият става недействащ.
Масова практика е била в началото на въвеждане на ЕГН, когато не сме били в ЕС - много хора са получавали черни печати, затова са си променяли ЕГН.