Павел и Юстина Слечка, полски травъл инфлуенсъри, които стоят зад популярния инстаграм акаунт @couple.away, обиколиха България, като със своите публикации рекламират страната ни пред повече от 146 хиляди човека в социалните мрежи. По покана на Министерството на туризма, двойката пристигна в България на 6 май със собствен кемпер, идвайки от Краков, Полша. В продължение на повече от една седмица те посетиха различни градове, села и забележителности в цяла България, споделяйки ежедневно своето пътешествие пред феновете си с любопитни авторски кадри. Това съобщиха от пресцентъра на министерството на туризма.
Поканата към популярните травъл блогъри е инициирана и реализирана със съдействието на туристическото аташе на България във Варшава Николай Костов. Рекламно-опознавателният тур е част от мащабната кампания на Министерството на туризма за популяризиране на дестинация България сред чужда публика, запознавайки я с разнообразните възможности за отдих и приключения, които страната ни предлага. В конкретния случай обаче, Павел и Юстина, не пътуват по готова програма, а се наслаждават на своята обиколка без стриктен график, откривайки възможностите за туризъм в страната със собствения кемпер.
Младите инфлуенсъри избират сами кои забележителности да разгледат, а цялото им пътешествие в страната ни може да се проследи през Инстаграм профила им тук. Те посетиха Белоградчишките скали, Копривщица, Рилския манастир и Рилските езера, Банско, Ловеч, Деветашката пещера, Крушунските водопади и Еменския каньон.
Още с идването си у нас двойката ежедневно публикува красиви авторски кадри на българската природа, често заснети с дрон, споделяйки същевременно своите впечатления от посетените места и давайки съвети към бъдещи полски туристи. В някои от своите публикации те разказват любопитни факти за посетените забележителности, като, например - за процесите как са се формирали Белоградчишките скали и какво се е случило с прилепите в Деветашката пещера. В други публикации, инфлуенсърите споделят за своите преживявания в местни ресторанти и разговорите им с местни хора, които срещат по пътя си. По този начин случайно научили за Крушунските водопади, които решават впоследствие да посетят, споделят Павел и Юстина.
Съдържанието на младите инфлуенсъри е съсредоточено върху природния и културно-историческия туризъм у нас, като до този момент се забелязва висока ангажираност от страна на аудиторията им.