Влакът с немските вагони, чието първо пътуване беше в събота, не закъсня само с 5-6 минути, а с 25 години. Това заяви служебният министър Георги Гвоздейков в предаването на Би Ти Ви „Защо, господин министър?".

Ситуацията в жп транспорта е много тежка. Разследващите органи трябва да проверят цялата ситуация с последните инциденти, но най-големият проблем идва от НКЖИ, каза министър Гвоздейков. Дейността на това предприятие изисква сериозна реформа. Така или иначе с влизането ни в еврозоната то не може да съществува в сегашния си вид – като държавно предприятие и ще стане или търговско дружество, или агенция, каза министърът. „Нямаме право да държим този вид транспорт на това ниво. Освен политическа той изисква и обществена подкрепа,", каза той.

„Не бих останал на всяка цена като министър на транспорта и в редовен кабинет", каза Георги Гвоздейков в отговор на въпрос. Той сподели, че си е говорил служебно с бившия си съпартиец Николай Денков по време на предизборната кампания, но с Кирил Петков и с Асен Василев не се е чувал.

Днес служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков и посланикът на Германия Ирене Мария Планк представиха модернизираните немски вагони на БДЖ Снимка: Юлиян Савчев
Днес служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков и посланикът на Германия Ирене Мария Планк представиха модернизираните немски вагони на БДЖ Снимка: Юлиян Савчев