Двулитровият двигател с турбокомпресор на Toyota, който в момента се разработва, може да достави до 600 к.с. без помощта на електрически мотор, което означава, че няма да бъде хибрид. Освен топ варианта, който може да се използва в състезателни коли, се очаква пътната версия на този бензинов агрегат да достигне до 400 к.с. и 550 Нм въртящ момент. Работи се и върху вариант с 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент.

Изданието Best Car съобщава, че не е ясно кои състезателни автомобили или рали коли от Toyota Gazoo Racing могат да използват задвижването с 600 к.с. Но има серийни автомобили, които са кандидати за инсталиране на по-слаби версии, от Toyota Corolla до роудстъра MR2. Споменава се и завръщането на Celica. Докато някои мислят за електрически задвижвания, Toyota все още не се отказва от бензиновите двигатели.