В голямата ценова война, която бушува на китайския пазар, мнозина няма да издържат. Особено по-малките, които нямат финансов ресурс.

Сега Jiyue е на ръба на несъстоятелността. Компанията едва успя да плати заплатите на служителите си през ноември, а за декември не е сигурно.

Jiyue обаче не е малък независим производител и се контролира от Geely с 65% (Baidu държи 35%). Но мощните акционери не са достатъчни, защото те очевидно имат други приоритети.

За Geely това е допълнителна марка с малко значение във вселената от 13 други, а технологичният гигант Baidu (интернет, изкуствен интелект) колите не са му първа грижа. Продажбите така и не тръгнаха. Въпреки пускането на седана 07, той се продава в по-малко от 3000 бройки на месец на конкурентен пазар. Jiyue не може да разчита на износ, тъй като Geely предпочита другите си марки за експорт.