„Брей!" е най-бързо развиващата се собствена марка храни и напитки у нас
Kaufland пуска специално брашно за козунаци „Брей!" дни преди Великден
Специално брашно за козунаци „Брей!" е 150-ият артикул от асортимента на българската собствена марка на "Kaufland България". Продуктът беше представен от екипа на компанията навръх 5-ия рожден ден на бранда „Брей!" и дни преди великденските празници.
От старта си през 2020 г. марката е реализирала оборот за близо 100 млн. лв. като за 5 години е удвоен броят на българските производители и доставчици, които осигуряват продукцията. 55 са българските компании, които осигуряват 150-те продукта от асортимента на „Брей!" към момента.
„Щастливи сме, че успяхме да представим на нашите клиенти най-новия ни, 150-и артикул под марката „Брей!" – брашно, изключително подходящо за приготвяне на козунаци за предстоящите празници. Това е поредният артикул, специално подбран в асортимента на нашата собствена марка и чрез него отправяме благодарностите ни за лоялността на нашите клиенти, които оценяват усилията ни и превръщат „Брей!" в най-бързо развиващата се собствена марка у нас", коментира Кристина Кръстева, ръководител направление „Сухи храни" и прокурист в "Kaufland България".
Богатият асортимент на марката включва артикули, които са от почти всички продуктови категории – плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб, консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия. Затова и 2/3 от българските потребители заявяват, че портфолиото съдържа всички търсени от тях типове артикули. Вътрешно проучване на компанията показва, че 80% от клиентите на Kaufland са напълно доволни от продуктите „Брей!", а 72% посочват, че именно разнообразието и родният вкус са това, което ги кара да избират марката.
Отскоро на пазара под марката „Брей!" Kaufland предлага още 4 продукта - сокове и нектари „Брей!". Соковете от собствента марка са в разфасовка от 1 литър и с 4 вкуса – ябълка, праскова, кайсия и домат.
„Kaufland отчита повишен интерес на българските потребители към родна продукция, затова през 2025 година планира да увеличи асортимента на „Брей!" с още 17 нови стоки. Само за 2024 г. ритейлърът отчита ръст от близо 20%, което прави „Брей!" най-бързо развиващата се собствена марка на пазара.", сподели Теодора Арапоглу, директор „Маркетинг" в Kaufland България.
За да се гарантира високото качество на „Брей!", всички продукти от марката преминават многостепенен контрол на качеството. В селекцията за плодовете и зеленчуците Kaufland залагат само на най-познатите и предпочитани сортове, отглеждани при повишени условия за качество - от произхода на семената, почвата, напояването, логистиката. В допълнение на това тяхното качеството е стриктно контролирано и чрез международните сертификати GLOBAL G.A.P и GRASP, които притежават 100% от производителите им. Плодовете и зеленчуците преминават включително анализи и за над 700 пестицида.
Месните продукти „Брей!" са с 4-степенен контрол на качеството и притежават международния сертифакт за качество TÜV NORD.
Сред най-търсените продукти „Брей!" в категорията „Месни и млечни" са кюфтета и кебапчета, кисело мляко, яйца и сирене. В категорията „Пакетирани храни" водачите са лютеница, хляб и мед. От плодовете „Брей!" на най-голям интерес се радват ягоди, малини и червена ябълка, а при зеленчуците - връзка зелен лук, магданоз и къдрава маруля.
