„Топлофикация София" пусна новото си мобилно приложение
Клиентите на столичното парно .могат да плащат сметките си през новото мобилно приложение – "Моето топло". То е налично и може да се изтегли безплатно от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство
„Моето топло" има опростен и интуитивен дизайн, който осигурява лесен достъп до услугите на дружеството и улеснява управлението на всички дейности, свързани с топлоенергията. Потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура.
С помощта на приложението, клиентите могат да проследят текущите си и просрочени задължения, независимо колко имота притежават, и да ги платят, без да се налага да посещават офис на „Топлофикация".
Достъпни са всички фактури за последните 36 месеца и всяка може лесно да бъде изтеглена в удобен формат. „Топлофикация София" се стреми да намали хартиения документооборот и да спестява време на клиентите
„Моето топло" предоставя и визуализация на потреблението на топлинна енергия – месечно и годишно – с възможност за сравнение с предходни периоди. Клиентите получават справка за потреблението за имота, за етажната собственост и за годишното изравняване. Така могат по-лесно да анализират консумацията си и да оптимизират енергийните си разходи.
В приложението има интерактивна карта, която показва планови ремонти и аварии в реално време. Това позволява на потребителите не само да бъдат информирани за текущи дейности в техния район, но и сами да подават сигнали при възникнали проблеми.
Важна функционалност е и мониторингът, който дава информация в реално време за параметрите на абонатната станция. Проследява се външна температура и температурата отопление и гореща вода.
Разработката на приложението е част от дигитализацията на дружеството с цел да осигури по-удобно, прозрачно и ефективно обслужване на клиентите си.