Кои са най-ефективните реклами у нас за миналата година? Те ще станат известни след ден - на 7 юни, когато е финалът на Effie Awards 2016 - най-престижния рекламен конкурс за ефективност.

Номинираните в категория стоки са агенция Noble Graphics за “Карлсберг България”, агенция The Smarts за кисело мляко “Димитър Маджаров”, агенция “Нитрам” за “Краварката в левия ъгъл”, агенция reforma за “Плодовете са в сока”, агенция Havas Worldwide Sofia за “По-добре с Баумит Бетон” и Saatchi & Saatchi за “Ретрото пак е на мода” на “Загорка”.

В категория услуги номинациите са за агенция Ogilvy Group за ИКЕА, Saatchi & Saatchi за “Вкусният хляб не стига цял до вкъщи” на “Лидл”, агенция Paxton Road за “Истинският Вълк от Уолстрийт в България” и The Smarts за “Мобилтел”.

В категория корпоративни комуникации агенция ББДО Груп/Графити ББДО е с две номинации - за “25 години Пощенска банка” и за “Дженерали застраховане”. Също и ББДО Груп/Проксимити София за “Каменица” и Saatchi & Saatchi за “Лидл”.

Две са номинациите в категория промоции: “Публисис София” за JTI Bulgaria и Saatchi & Saatchi за Philips TV.

В категория социална, медийна и политическа са номинирани Saatchi & Saatchi за “Арт Колекция Николай Неделчев”, агенция “ДДБ София” за “Мото Пфое” и reforma за кампанията “Скрито пред очите ти” на Министерството на туризма.