Девет са победителите в конкурса за изключителни постижения в маркетинга BAAwards, който бе организиран на 15 юни от Българската асоциация на рекламодателите за трета поредна година.
Ето победителите:
“Загорка” получи наградата за най-добър маркетингов екип в категорията “Нов продукт” с кампанията си “Загорка Ретро пак е на мода”.
В категорията “Нова услуга” призът е за “Девин” и кампанията “Доставка на вода до твоята кухня”.
Денислав Георгиев от “Белла България” бе отличен като най-добър старши маркетингов специалист в категорията “Продуктова иновация” с кампанията “Leki” НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!”
В същата категория призът за най-добър маркетингов екип е на pCloud за кампанията pCloud Crypto Hacking Challenge. “Пощенска банка” бе отличена за “Ребрандинг на продукт” с кампанията “Кредит за отличници”.
“Мобилтел” и кампанията “Майка и баща” бяха победители в категорията “Подновяване на продукт”. Наградата за най-добър младши маркетингов специалист беше за Георги Блъсков от Coca-Cola България за кампанията FANTA Play Tour.
Компанията получи още една награда в лицето на Елиза Грънчарова, също обявена за най-добър младши маркетингов специалист в категорията “Активиране на марка” за кампанията Coca-Cola Happy Energy Tour.
В тази категория победител стана FOX International Channels Българив за кампанията Explore Bulgaria и National Georgraphic Channel.
В конкурса участваха 36 проекта на 19 компании.Победителите в конкурса позират за обща снимка.