20,5 млн. долара са нетните приходи за второто тримесечие на 2016 г. на “Би Ти Ви Медия груп”, съобщиха от компанията. Това е ръст с 3% повече от 2015 г., когато са били 19,4 млн. В същия период - от април до юни 2016 г., българският телевизионен рекламен пазар също отбелязва ръст в нетно изражение.
“Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, “България търси талант” и българският комедиен сериал “Столичани в повече”, казва Павел Станчев, главен изпълнителен директор на “Би Ти Ви Медия груп”.
За периода април - юни компанията е увеличила оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.