Рекламният фестивал “Голдън дръм” в Любляна, Словения - един от най-авторитетните на Балканския полуостров, раздаде 72 сребърни, 42 златни и 15 награди “Гран при”. Заключителната церемония на 23-ото издание на фестивала се състоя на 21 октомври.
“Лео Бърнет Бейрут” - ливанският клон на световната агенция, получи “Гран при” за добра кауза за работата си в областта на пиара.
За най-успешна мрежа от агенции бе обявена “Маккан уърдгруп”. “Публисис Румъния/Публисис уан” получи наградата за най-успешна агенция.
Руската “Възход” бе отличена с приза “Тартини” като най-успешна независима агенция.
В категорията за специални награди златото е за “Сачи енд Сачи”, Македония. Сребърният приз бе връчен на “Имаго Огилви”, а бронзовият - на “Маккан”, Белград.