“Билла” започва да въвежда в България електронни етикети на продуктите в магазините си подобно на обектите си в Австрия и Германия.
Вместо на традиционните хартиени етикети клиентите виждат името на продукта, производителя, грамажа и цената на дисплей.
“По този начин се намалява до минимум възможността за грешки”, каза управителят на “Билла България” Бойко Сачански при откриването на 111-ия магазин на веригата в България в столичния мол “Сердика-център”. Магазинът е на площ 1200 кв. м. Почти всички стоки бяха с промоционални цени, клиенти купуваха ягоди в кутия за 1 лев. Политиката на веригата ще е занапред да заеме и някои от помещенията в търговските центрове, заети доскоро от “Пикадили” и “Карфур”.
От следващия уикенд всяка събота и неделя на всички “Билла” магазини, които имат паркинг, веригата организира безплатни уроци по народни танци. Целта е клиентите да се подготвят за благотворителния концерт с народна музика на 31 май в зала “Арена Армеец”.