Стартира третото издание на конкурса за предприемачество
За трета поредна година вестник “24 часа” протяга ръка на малкия бизнес в България. От днес започва приемане на кандидатури за участие в конкурса “Големите малки”. Той има за цел да насърчи предприемачеството у нас, като отличи успешни малки бизнеси. Победителите получават награда - безплатна реклама в печатните и онлайн издания на “Медийна група България” на стойност 10 000 лв.
Вестникарската реклама ще позволи повече хора да научат за бизнеса на тези фирми, а това означава повече клиенти, повече продажби, повече пари за инвестиции, повече разкрити работни места.
Кампанията стартира от 20 април и приключва в края на май. Право на участие в надпреварата имат фирми, които отговарят на законовите изисквания за малък бизнес (до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година). Кандидатстването става на сайта на кампанията www.golemitemalki.bg.
Победителите ще бъдат определени от авторитетно жури, включващо представители на всички организатори и партньори в кампанията - Министерството на икономиката, Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия, КРИБ, Пощенска банка, “Мтел”, DHL България, All Channels.
Конкурсът показа, че малкият
бизнес може да бъде голям
Защо го правим? Защото искаме да подадем ръка на малкия бизнес в България в тези трудни времена за икономиката, която все още не успява да превключи от фазата на оцеляване в кризата към фазата на устойчив растеж.
Защото вярваме, че само съвместните усилия на бизнес, институции и медии ще доведат до така желания ръст на икономиката.
Защото искаме да покажем, че в България не всичко е “сиво”. Че има бизнеси, които се преборват успешно с кризата. И които могат да служат за пример на останалите предприемачи в България. Малките и средните предприятия са гръбнакът на всяка икономика. Те са тези, които сумарно разкриват най-много работни места, плащат най-много данъци и осигуряват растежа на икономиката.
Всеки малък бизнес може да бъде голям по свой си начин - с нова пазарна ниша, която е открил и разработил, с иновация, която е накарала другите в бизнеса да го копират, или със специално отношение към клиентите, което го отличава от неговите конкуренти.