Компанията стартира най-голямата си инициатива за отговорен бизнес
"Ти и Лидл за по-добър живот". Това е най-новата и голяма социално отговорна инициатива на търговската верига у нас.
По нея между 1 май и 25 юни от всеки касов бон компанията ще отделя по 3 стотинки, които ще се събират в специален фонд, съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България". С тях ще се финансират социално значими проекти в 4 области - образование, околна среда, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот. Максималния грант е 10 000 лв. Очаква се средствата да стигнат за подкрепа на поне 20 проекта. Могат да кандидатстват организации от неправителствения сектор, читалища, училищни настоятелства.
Партньори в кампанията на "Лидл" са Българския дарителски форум и фондация "Работилница за граждански инициативи".
Искаме да покажем на хората, че могат да водят по-добър и качествен живот, когато са активни, каза още Милена Драгийска. Идеята е "Ти и Лидл за по-добър живот" да се превърне в постоянна инициатива, а не да е еднократна. Ще се подкрепят местни решения на местни проблеми. В оценката на проектите ще участват и служителите на компанията. Победителите ще бъдат обявени през октомври, а срокът за изпълнение на дейностите е 12 месеца.