Медийната компания води преговори с всички големи телекоми в България, като във всяка държава ще има само един ексклузивен партньор със статус „официален мобилен дистрибутор". Избраният телеком ще покаже олимпийските игри по различен начин през периода 2017 – 2020 г., и ще предостави на абонатите си 24-часов достъп до брандиран канал с новини и акценти от олимпийските игри.
„Има голям интерес към възможността за партньорство за „официален мобилен дистрибутор" и смятам, че това е естествена стъпка и за телекомите, предвид многото предимства, които би им донесло, и които те биха предоставили на абонатите си“, допълва Виктория Дейвис, старши вицепрезидент, регионален мениджър на Discovery Networks Централна и Източна Европа. Първата част на конкурса за „официален мобилен дистрибутор" ще продължи до 26-и май.