Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България спечели първото място в специална категория, включена за първи път в конкурса b2b Media Awards – „Иновативна кампания за работодателска марка“.
Вчера в НДК бяха раздадени статуетки в общо 20 категории. Журито отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, най-интересните външни пространства, както и социално отговорни кампании, използващи новаторско мислене за постигане на значими резултати.
BHTC получи първо отличие и в категорията „Инвеститор с визия“.
Тя е германска компания, лидер в автомобилната индустрия в производството на електронни панели и контролни системи за климатици на автомобили.
В началото на 2016 г. фирмата спечели и Наградата на германската икономика в
България за 2015 г. в категория "Голямо предприятие". Тогава "24 часа" беше първата българска медия, която направи интервю с Мартин Ниланд, генерален мениджър на BHTC за България.
Приемайки наградата „Иновативна кампания за работодателска марка“, генералният мениджър на BHTC България Мартин Ниланд каза: „Благодарен съм на бизнес и медийните среди в България за това, че оценяват устойчивите усилия на нашия великолепен екип за привличането на отлични професионалисти – за един високотехнологичен бизнес с бъдеще. Ние не само очакваме най-доброто от нашите служители, но и работим, за да им предоставим най-добрата среда за процъфтяването на техния талант.“
Дългосрочните цели на BHTC включват изграждане на устойчив бизнес, увеличаване на приходите, както и стабилен отдел за изследователска и развойна дейност, който BHTC да използва и за други локации.
По повод наградата за инвеститор с визия, мениджърът на компанията сподели: „Тази награда означава много за нас и благодарим за това признание и оценяването на нашата инвестиционна програма в България. Имаме дългосрочни планове за разширяване на нашите центрове, което ще доведе до възможности за кариерно развитие на висококвалифициран и талантлив персонал у вас.“