За осма поредна година компанията е сред фаворитите на гласувалите в конкурса

И тази година Мтел се нарежда сред най-любимите марки на българските потребители в сферата на телеком услугите. Компанията печели първо място в категорията „Телекомуникации и интернет” с 4 753 гласа. На второ място в същата категория с 4 567 гласа се нарежда и марката blizoo, която бе придобита от Мтел през 2015 година. В категорията „Любим работодател” телекомът отново е лидер с 4 637 гласа.

Интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 39 категории, а гласуването се проведе на няколко етапа в продължение на два месеца. Мтел се нарежда на лидерска позиция заедно с утвърдени марки като Samsung, Hewelett Packard, Fashiondays.bg, Refan, BMW и други.

В началото на тази година компанията стартира излъчването на два собствени спортни канала - Mtel Sport 1 и 2, като по този начин предостави по-богато телевизионно съдържание на своите клиенти и им даде още една причина да посочат Мтел за любима марка.

„Любимите марки” е единствената по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за девета поредна година и дава възможност на всички гласували да определят марките, които обичат най-много. Във финалния кръг са участвали близо 14 307 души, които са дали своя глас за предпочитан бранд. За разлика от други класации, тук няма място за жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.