Nissan представи GT-R Nismo в София на специално събитие. Това е най-скъпият, но и най-бърз автомоббил на компанията. Nissan GT-R Nismo освен това е смятан е за най-мощното спортно купе в света. Колата е една единствена бройка и е в продажба в един от столичните шоурумове от 15 юли на цена 361 900 лева.

Характерното за допълнително пипнатия от спортното подразделение на фирмата Nismo автомобил, е че 3,8-литровият битурбо V6 двигател генерира 600 к.с. - с 30 коня повече от всеки друг GT-R.

Двигателят разчита на два големи турбокомпресора, използвани в GT3 надпреварите, като мощността се предава към четирите колела посредством 6-степенна трансмисия с двоен съединител и лостчета за превключване на предавките от волана.

Подобно на стандартния автомобил, предницата на GT-R Nismo се отличава с освежено лице и драматична нова броня. В този модел тя е изработена изцяло от карбон, за да се намали теглото. С цел да подпомогне охлаждането на мощния двигател на автомобила, тъмната хромирана V-motion радиаторна решетка е увеличена, за да поглъща повече въздух.

GT-R Nismo генерира по-голяма притискаща сила от всеки друг сериен автомобил Nissan до момента, което води до изключителна стабилност при висока скорост. Поведението на пълноприводния GT-R Nismo също е било подобрено, благодарение и на съществено подсилената структура на купето на стандартния модел.

Това е позволило на инженерния екип допълнително да прецизира настройките на амортисьорите, пружините и стабилизаторите на GT-R Nismo. Това, комбинирано с увеличеното въздушно притискане на автомобила, води до създаването на най-динамичния в пътно отношение GT-R Nismo до момента.

Доказателство за това са подобрените времена в слалом препятствията и върховната стабилност в завой, като и двата параметъра са по-добри от тези на предишната версия. Независимо от своята по-потентна природа, новият GT-R Nismo разчита на по-добър краен баланс от преди, еволюирайки в автомобил, на който можеш да се наслаждаваш както на открити пътища, така и на състезателната писта.

Променените като дизайн арматурно табло, волан и централна конзола са облицовани с висококачествена кожа Alcantara. Уникални за тази версия са карбоновите „корита” Recaro, тапицирани с кожа и червени акценти от Alcantara.