Персоналът: Не изповядваме теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права
НАП Бургас не е открила нарушения в созополския ресторант "Miloz Fish & Grill" , прочул се с поисканата такса от 80 лв. за четири незаети стола.
"Реагирахме веднага, извършихме проверка, при която се установи, че цялата поръчка на въпросната компания е отразена в паметта на фискалното устройство. Заведението веднага щеше да бъде запечатано, ако поръчката не бе маркирана в устройството", заявиха от Териториалната дирекция на НАП в Бургас.
От там уточниха, че ресторантът е един от 200-те най-оборотни заведения по Черноморието, които са под постоянно наблюдение чрез дистанционна връзка на фискалните устройства с НАП.
Заведението е било проверявано и от Комисията за защита на потребителите през юли, но и тогава нарушения не са открити.
Междувременно на фейсбук страницата на ресторанта днес бе изразено възмущение от "вендетата" срещу персонала в интернет.
Ето какво написа собственикът Тони Матеев: "Всеки реномиран ресторант по света има такса за минимална консумация или такса "резервация", която обикновено се плаща предварително. В конкретния случай не сме взели пари на клиентите - просто им обяснихме правилата, заради наглото им отношение към персонала.
Ръководството на ресторанта няма да търпи издевателства от страна на клиенти върху персонала, не изповядваме и теорията на г-н Рагин, че туристите имат неограничени права и ще съдим наглите, които сеят лъжи по адрес на ресторанта.
В резултат на масираната медийна атака срещу ресторанта, имаме рекордно посещение на страницата от страна на недоброжелатели, но и на много приятели. За щастие, вторите са повече и най-известната маса по Черноморието вече е резервирана и предплатена до края на сезона. За всички, които искат лично да се уверят в правотата ни, пускаме и специална промоция с тристепенно меню и бутилка шампанско "4 стола за 80 лв.".
Пред "24 часа" Матеев заяви, че не се притеснява от проверки на институциите, които адмирира. Ресторантьорът каза, че съжалява за случилото се и най-вече за това, че се е поддал на емоции, но въпросните клиенти се държали нагло.
Въпреки това Матеев покани компанията на безплатна вечеря с вино по избор.