Датската компания за мебели и домашно обзавеждане JYSK Nordic преподписа договора си за международно партньорство с медийната агенция CARAT за нови три години.
Двете компании работеха заедно и през последните три и половина години на 21 различни европейски пазара, включително и в България. Заедно са осъществили над 1200 кампании. На тези пазари JYSK Nordic притежава 1200 магазина.
Освен физическите магазини CARAT повлиява и върху дигиталната трансформация на компанията.
Нилс Вейен, старши вицепрезидент за маркетинга и продажбите, обяснява: “Като компания ние започнахме своя дигитален път, но трябва да продължим да поддържаме цялостен и интегриран поглед върху това как да управляваме модерен бизнес за търговия на дребно на 21 различни пазара. Някои го наричат omnichannel, ние го наричаме разумен подход за търговия на дребно с акцент върху потребителите. Затова очакваме да продължим своето сътрудничество с CARAT с фокус преди всичко върху растежа.”
JYSK не оповестява публично конкретни цифри по изразходваните си маркетингови бюджети, само посочва, че те са в порядъка на трицифрена сума в милиони датски крони.