Министерството на туризма пусна денонощна телефонна линия за оплаквания, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова. Номерът е 02 9 046 895, като обажданията ще се таксуват според тарифата на позвъняващия.
Между 9 и 17,30 часа в работен ден сигналите ще се изслушват от експерти на министерството, а през останалото време ще се записват от автоматизирана система. Освен на телефона оплаквания се приемат и на имейл [email protected].
Разкриването на денонощния телефон се прави във връзка с промените на Закона за туризма, с които се създава звено за контрол в министерството. След като текстовете бъдат гласувани от парламента идната седмица, ведомството вече няма да разчита Комисията за защита на потребителите да прави проверки на обекти, срещу които има оплаквания.
Според Ангелкова заради сегашните правила се е стигнало до случаи като този с велинградския хотел “Чифлика”, който е затворен за посещения.